Levering og returnering

 

Handelsbetingelser

Praktisk

Handelsbetingelser samt administration af køb og salg på harocare.dk, harocare.com og hannerobinson.dk og foretages af:

Haro Care
Sankt Peders Stræde 10
1453 Kbh K

Tlf. +45 30648302

CVR-nr.: 20743174

Disse handelsbetingelser er kun gældende for forbrugere.

Produktinformation

På http://www.hannerobinson.dk oplyses varens væsentligste egenskaber. Hvis du har yderligere spørgsmål til et produkt, er du velkommen til at kontakte os på +45 30648302 eller på indo@hannerobinson.dk.

Bestilling af produkter

Når du sender en ordre via hannerobinson.dk, er ordren et bindende tilbud om at købe produkter i henhold til disse handelsbetingelser. Du vil inden, du godkender din ordre, have mulighed for at rette eller slette produkter, du har lagt i indkøbskurven samt ændre de oplysninger, du har angivet i forbindelse med dit køb. Din ordre er ikke afsendt eller bindende, førend du har trykket “submit order”.

Priser og betaling

Prisen for et produkt er den/de pris(er), der på tidspunktet for bestillingen er angivet på hannerobinson.dk. Der tages forbehold for trykfejl og udsolgte varer. Prisen for eventuel levering er angivet på din ordre, og den samlede pris for din ordre fremgår af ordrebekræftelsen.
Alle priser for produkter på harocare.com/hannerobinson.dk er gældende, indtil de ændres. Priserne er angivet i danske kroner inkl. moms, men ekskl. leveringsomkostninger.

Det er muligt at betale med Dankort, VISA-Dankort, American Express, Mastercard, VISA. Ved betaling opkræves et transaktionsgebyr svarende til satserne fastsat af NETS Danmark A/S.

Haro Care trækker først beløbet fra din konto, når den respektive ordre er klar til afsendelse. Når transaktionen er gennemført, vil det fremgå af din konto. Ved betaling med betalingskort sendes dine oplysninger direkte og SSL-krypteret til Haro Cares betalingsudbyder. Haro Care har dermed ikke adgang til dine betalingsoplysninger.

Ordrebekræftelse

HaroCare sender dig en elektronisk ordrebekræftelse som godkendelse af dit køb. Ordrebekræftelsen indeholder ordrenummer, navn, adresse, leveringsadresse, betalingsmåde, specifikation af de bestilte produkter og den samlede pris inkl. eventuelle leveringsomkostninger.
HaroCare modtager en digital kopi af alle ordrer, men det anbefales, at du selv printer ordrebekræftelsen ud, da den indeholder væsentlige oplysninger om salget. Ordrebekræftelsen er samtidig relevant, hvis købet fortrydes, eller hvis du har indsigelser til det købte. Endelig aftale er indgået, når ordrebekræftelsen er afsendt fra HaroCare, og aftalen omfatter de produkter, der står i ordrebekræftelsen.

Når du modtager ordrebekræftelsen, anbefales det, at du gennemgår den og straks kontakter HaroCare, hvis du mener, den indeholder fejl eller uoverensstemmelser. Det anførte i ordrebekræftelsen er gældende, medmindre du skriftligt fremsætter indsigelser straks efter modtagelsen af ordrebekræftelsen, idet HaroCare afsender produktet umiddelbart efter ordremodtagelsen.

Levering

Det koster DKK 45,00 at få leveret pakken i Danmark. Forventet leveringstid er 1-3 hverdage regnet fra ordrebekræftelsens dato. HaroCare bærer ansvaret for varerne, indtil du har modtaget dem. Forsendelsen leveres med GLS eller PostNord til din hjemmeadresse eller på et pakke-afhentningssted, som modtager selv har valgt.
Leveringsomkostningerne forbundet med dit køb fremgår af din ordre samt ordrebekræftelse og vil blive opkrævet sammen med din betaling for det købte.

 

14 dages fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde dit køb indtil 14 dage efter, at du har modtaget det købte eller indtil 14 dage efter den første levering.

Du kan fortryde købet af et produkt ved:
- at give Haro Care besked om dette og returnere produktet
- at nægte at modtage produktet og samtidig give os tydelig besked herom - at undlade at afhente produktet og samtidig give os tydelig besked herom.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Meddelelsen skal skrives til info@harocare.dk.

Du kan ikke fortryde et køb ved blot at nægte at modtage varen uden samtidig at give os tydelig besked herom.

Det anbefales, at du gemmer kvitteringen eller dokumentationen for, at du har afsendt meddelelsen samt det købte.

Returnering

Hvis du fortryder købet, skal varen tilbageleveres til:
HaroCare
Sankt Peders Stræde 10, 4.th
1453 København K

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den/dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. Det produkt, du returnerer, skal være i samme stand som ved modtagelsen.

Du skal sende din ordre retur senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde et køb. Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder et køb.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Nogle varer er ikke omfattet af fortrydelsesretten heriblandt:
- Levering af varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor emballagen er blevet brudt efter leveringen.

Da der er tale om hudplejeprodukter, mister du således din fortrydelsesret, hvis du bryder emballagen eller tager produktet i brug, da varen derfor af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb får du de penge retur, du måtte have betalt inkl. eventuelle omkostninger ved HaroCares forsendelse af det købte til dig, så snart HaroCare har modtaget din meddelelse om, at du fortryder dit køb. Ved returnering af produkter modtager du først pengene, når HaroCare har haft lejlighed til at undersøge det returnerede.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du vil klage

Hvis du vil klage over dit køb, kan du kontakte os på telefonnummer +45 30648302 eller ved at skrive en e-mail til info@harocare.dk.

Undersøgelsespligt og mangler

Når du modtager det købte, skal du straks foretage en undersøgelse af det købte, herunder nøje efterse det leverede for at konstatere, om det har fejl eller mangler. Du kan klage til HaroCare inden for to år efter modtagelsen af det købte, hvis der er fejl eller mangler. Du skal dog altid huske at klage i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen eller manglen.

Standardfortrydelsesformular

(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til: HaroCare, Sankt Peders Stræde 10, 1453 København K, mail: info@hannerobinson.dk

- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)
- Bestilt den (*)/modtaget den (*)
- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
- Dato

(*) Det ikke relevante udstreges